מכונת כביסה בוש – איזה דגם לבחור?

כאשר אתם מעוניינים לבחור מכונת כביסה, עליכם לקחת בחשבון את הצרכים שלכם. מהי הקיבולת המתאימה לכם? עד כמה חשוב לכם שמכונת הכביסה תהיה יעילה אנרגטית? ואילו תוכניות יהפכו את החיים שלכם לקלים יותר?

ישנם כמה וכמה פרמטרים שעליכם לקחת בחשבון בעת בחירת מכונת כביסה, הדברים הבאים יעזרו לכם.

עצמאית או משולבת?

לפני שאתם קונים מכונת כביסה חדשה נסו להבין היכן תמקמו אותה: האם באמבטיה? במטבח? בחדר שירות? בחדר הכביסה? בהתאם למיקום של מכונת הכביסה תוכלו לבחור את הסוג המתאים. כיום עומדות לרשותכם שתי אפשרויות, והן: מכונת כביסה עצמאית ומכונת כביסה מובנית.

למעבר מהיר לרכישה באתרים
ebay
איביי
אלי אקספרס
banggood
בנגגוד
אמאזון
אמזון

מכונת כביסה עצמאית זהו דגם שעומד לבדו, ניתן להניח לידו מייבש או מעליו. מכונת כביסה משולבת, המוכרת גם כמכונת כביסה מובנית, ניתן לתקין בתוך ארון למראה אינטגרלי, או מתחת למשטח עבודה, ללא ארון שיסתיר אותה.

נפח המכונה

7, 8, 9 או 10 ק"ג? מכונות כביסה זמינות בנפחים שונים, ובחירת הקיבולת המתאימה תלויה במספר האנשים שיש בבית, בכמות הכביסה שאתם מכבסים ובסוגי הפריטים שאתם נוהגים לכבס.

כללי האצבע הבאים יכולים לעזור לכם להחליט:

  • מכונת כביסה 7 ק"ג – טובה ליחידים או למשקי בית קטנים של 1-2 נפשות.
  • מכונת כביסה 8 ק"ג – מתאימה לבתים של 3 עד 4 נפשות.
  • מכונת כביסה 9 ק"ג – מתאימה לבתים של 5 נפשות.
  • מכונת כביסה 10 ק"ג – מתאימה לבתים 5 נפשות ומעלה.

עד כמה חשוב לכם שהמכונה תהיה חסכונית באנרגיה?

למכונות כביסה של היום ישנם דירוגים אנרגטיים שונים. שאלו את עצמכם עד כמה חשוב לכם שיהיה למכונת הכביסה דירוג אנרגטי טוב, כדי לחסוך בחשבון החשמל וליהנות מפתרון ידידותי לסביבה. חדשות טובות: אם אתם קונים מכונת כביסה של בוש, תשמחו לגלות שכל המוצרים של המותג נחשבים לחסכוניים באנרגיה, כאשר כל דגם חדש שיוצא לשוק מציע ביצועים טובים יותר בגזרה הזאת.

מדוע זה כדאי? כי כאשר אתם בוחרים דגם חסכוני באנרגיה, אתם גם חוסכים כסף בטווח הארוך וגם מתנהגים בצורה ידידותית הרבה יותר לכדור הארץ.

פעולה שקטה של מכונת הכביסה

מומלץ לבחור בדגם שכולל פעולה שקטה במהלך מחזור הסחיטה, אך גם כאשר אתם מפעילים תכנית כביסה רגילה, מכיוון שרעשים יכולים להפריע לשגרת החיים שלכם, במיוחד אם המכונה ממוקמת בתוך הבית. לבוש יש דגמים של מכונת כביסה עם מנוע EcoSilence Drive™ אשר מנקה את הבגדים שלכם ברמת יעילות גבוהה, אך שומר על רמות רעש נמוכת במיוחד. בנוסף, עיצוב הדפנות של המכשיר עם תכונות נגד ויברציות, גם כן מפחית משמעותית את הרעידות והרעש.

תכונות מיוחדות

ישנן תכונות מיוחדות למכונת הכביסה אשר יהפכו את התהליך לאופטימלי. בחרו בסל"ד המתאים לצרכים שלכם, זכרו שככל שהמהירות גבוהה יותר לדקה, כך הבגדים יהיו יבשים יותר לאחר הסחיטה. ישנם דגמים הכוללים כפתור חיסכון בזמן, הסרת כתמים אוטומטית, מניעת קמטים, תוכניות כביסה קצרות אך סופר יעילות ועוד.

כמו כן הדגמים המתקדמים של היום משלבים טכנולוגיה עדכנית, כך שיכולים לנקות את הבגדים שלכם ביעילות ולהפוך את השימוש לפשוט וקל יותר. ישנם אמצעים חדשניים שמתאימים את הכמות המדויקת של חומרי הכביסה והמים עבור כל סוג של כביסה, ישנה טכנולוגיה חכמה אשר עוזרת לכם לבחור את התכנית המתאימה דרך אפליקציה. תוכלו להוסיף פריטים באמצע מחזור הכביסה וליהנות מעוד שלל יתרונות מתקדמים שיהפכו את משימת הכביסה למשחק ילדים!

מעוניינים להתחדש במכונת כביסה? ב- 100% חשמל תמצאו מכונות כביסה בוש בכל הדגמים והגדלים ובמחירים מעולים!

רוצים לקבל את כל המבצעים הכי חמים למייל שלכם?

* מבטיחים לא לשלוח לכם ספאם. רק מבצעים ודילים טובים

כל הזכויות שמורות לאתר בדוק את זה Checkit השוואת מחירים 2024 ©

צ'ק איט Checkit
Logo
Enable registration in settings - general