אז איפה קונים בשמים היום? המדריך לרוכש

כולנו מעוניינים להריח טוב במהלך היום ובמיוחד כאשר אנו נפגשים עם אנשים אחרים. רכישת בשמים הפכה כחלק מהשגרה של כולנו ורוב הגברים והנשים משתמשים בשניים עד שלושה בשמים המותאמים ליום יום או לערב. לפני שלושים שנה, כאשר רצינו לרכוש בושם מסוים, היינו ניגשים לחנות הפארם ליד הבית ורוכשים בושם. כולנו ידענו שמדובר בקניה בעלות גבוהה יחסית והיינו מתכוננים לכך מראש או מקבלים בשמים במתנה ליום ההולדת וכדומה. כיום, העולם הוא כפר גלובלי והאינטרנט מאפשר לנו להשוות מחירי בשמים ומוצרים רבים נוספים בצורה קלה ופשוטה וכך לרכוש בשמים במחירים משתלמים. בכתבה הבאה נסביר איפה רוכשים כיום בשמים במחירים טובים ואיך מבצעים השוואת מחירים נכונה. 

 

לקנות בשמים באינטרנט מבלי להריח, האם אפשרי?

רוב האנשים שמשתמשים בבשמים ביום יום, יודעים ומכירים את הבשמים האהובים עליהם וגם אילו סוגי ריחות עשויים להתאים עבורם. בשל כך, קניית בשמים באינטרנט הופכת להיות קלה יותר ויותר. כל שעליכם לעשות במהלך רכישת בושם אונליין, הוא לחפש את הבשמים האהובים עליכם. במידה ומדובר בבושם חדש שאתם לא מכירים, האתרים השונים מספקים עבורכם תיאור מדויק של הריחות המרכיבים את הבושם. תוכלו לחפש בשמים מתוקים במידה ואתם מעדיפים ריחות בסגנון זה או לחילופין לחפש בשמים שהתיאור שלהם הוא פרשי או לימוני. כמו כן, אם יוצא לכם לעבור בחנות הפארם הקרובה, תמיד תוכלו להריח בשמים ולרכוש אותם לאחר מכן בזול באינטרנט. 

 

איפה רוכשים בשמים באינטרנט כיום?

כיום, כאשר כל העולם עבר לדיגיטל, תוכלו למצוא ברחבי האינטרנט המון חנויות בשמים. יש לשים לב שמדובר בחנויות אינטרנטיות שמוכרות בשמים מקוריים ולא תמציות בשמים המהווים חיקוי. אפשר לקנות מחו"ל או להזמין מאתרים ישראלים כמו דיוטי למון המציעים מגוון מותגי בישום לגברים ולנשים במחירים ידידותיים. בדיוטי למון כל הבשמים מקוריים והמחיר הוא טוב יותר כי לא מתווספים אליו עלויות נוספות שקיימות לבעל עסק שיש לו חנות פיזית. איך שלא נסתכל על זה, בעל העסק מרוויח וגם אתם. תוכלו לקנות בשמים בזול של מותגים יוקרתיים שממש רציתם, אך בשל המחירים היקרים, בחרתם לוותר. 

איך מבצעים השוואת מחירים נכונה באינטרנט?

השוואת מחירים נכונה צריכה להיעשות באמצעות בדיקה של מספר אתרים מקבילים בפרמטרים שלהם. תחילה, בדקו שלושה אתרי בשמים של הארץ ובדקו כמה עולה בושם מסוים בכל אחד מהם. לאחר מכן, בדקו עוד שני אתרים מחו"ל. באתרים מחו"ל, כגון אמזון, איביי או עלי אקספרס למשל, יש לבדוק גם את עלות הבושם וגם את עלות המשלוח. לפעמים עלות המשלוח יקרה מאוד וכבר עדיף לרכוש בארץ. דיוטי למון, הוא אתר ישראלי המוכר בשמים מקוריים של מיטב המותגים. המחירים מאוד משתלמים ועלויות המשלוח נמוכות. כמו כן, אנו מפרסמים מבצעים מעת לעת ומפרסמים מבצעים גם לקראת חגים ובבלאק פריידי שמתקרב. 

נשמח לשמוע את דעתכם

השאירו תגובה

הכירו את האתרים

רוצים לקבל את כל המבצעים הכי חמים למייל שלכם?

* מבטיחים לא לשלוח לכם ספאם. רק מבצעים ודילים טובים

כל הזכויות שמורות לאתר בדוק את זה Checkit השוואת מחירים 2024 ©

צ'ק איט Checkit
Logo
Enable registration in settings - general